maandag 2 april 2012

workshop Tiny


Hallo allemaal,



Ik heb vorige week een workshop gegeven bij Tiny. En dit is de kaart geworden.

Daarnaast vond ik de sketch zo leuk dat ik er nog een gemaakt heb maar dan met een andere magnolia. De magnolia's zijn echt mijn favoriet.


Er loopt nog een uitdaging met Jannie, die doen wij 2 x per maand. De mijne heb ik af, maar die van Jannie moet ik nog maken. De postbode vond de uitdaging zelf zo leuk dat Jannie twee keer een pakketje moest opsturen. Jullie zien de uitdaging van de week verschijnen.

Hele fijne dag en thanks voor het kijken.



groetjes Hil

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een schatjes Hill en dat danseresje is ook mijn faforiet ik vind ze prachtig

Liefs Nellie

p@ssion4scrap zei

hoi,
heel leuk je kaartje ik probeer hem van de week af te maken en te plaatsen. Vind het super leuk om dit te doen vooral omdat je ieder je eigen kaart ervan maakt.

groetjes jannie